sobota, 4 marca 2017

Inbox - Revell - M1A1 (HA) Abrams - skala 1/72 + dodatki

Tzw. komplet kompletny.

Historia czołgu


Model dość stary, ale dla mnie w zupełności wystaczy. Ja nie jestem rasowym pancerniakiem.

Ramki. Nie oceniam zgodności z oryginałem, bo się ni duda nie znam. Podoba mi się faktura pancerza i wieży, tyle Wam powiem.




Gąski z odcinków i ogniwek, powinnam dać radę.



Instrukcja. Klasyczny stary Revell, włącznie z numerami farb podanymi według emalii Revella. Ktoś ich jeszcze dzisiaj używa?




Malowania dwa, jedno piaskowe pustynne z Iraqi Freedom, drugie europejskie z Bośni-Hercegowiny 1996. Pamięta ktoś jeszcze taki konflikt?



Kalka. Ładnie wygląda. Bogato.


Od brata dostałam klamoty na pancerz, z Black Doga. Ładniutkie i milutkie.



Ludziki. Też Black Dog. 2 x 3 pozy, rączki multipose. Trochę nadlewek, damy radę.






Blaszka Parta. Milutka.





Zobaczymy jak się będzie budował.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz